پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120112
علي پروين: پرسپوليس را به ما بفروشند
تاریخ انتشار : 1393/10/16 12:44:32
نمایش : 1342
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: به دنبال اين هستيم که پرسپوليس را به ما بفروشند و به دنبال راهي هستيم تا به اين موضوع ورود کنيم و به نظرم اين مسئله حرف بدي نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي پروين در خصوص وضعيت مديريتي باشگاه پرسپوليس، ديدار پيشکسوتان اين باشگاه با سيد حسن خميني و شروع جام ملت هاي آسيا و عملکرد احتمالي تيم ملي کشورمان در اين مسابقات صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد.

 در ابتدا از ديدار پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس با سيد حسن خميني بگوييد و اينکه چه صحبت‌هايي در اين جلسه رد و بدل شد.

من معمولا ماهي يک‌بار يا دو ماه يکبار به ديدار سيد حسن خميني مي‌روم و با هم گپ مي‌زنيم اما اين بار امير عابديني هماهنگ کرد تا پيشکسوتان ديگر باشگاه هم بيايند تا با نوه امام خميني (ره) صحبت کنند و به نظرم جلسه بدي نبود. البته سيدحسن خميني به ما گفت که چون مي‌دانسته براي چه موضوعي مي‌خواستيم با او صحبت کنيم از آقايان يونسي و انصاري به عنوان نمايندگان دولت درخواست کرده بود تا به اين جلسه بيايند و حرف‌هاي ما را بشنوند که جلسه خوبي هم برگزار شد و درد و دل‌هايمان را گفتيم و آقايان هم شنيدند.

 خروجي اين جلسه چه بود و فکر مي‌کنيد با برگزاري چنين جلساتي پيشکسوتان مي‌توانند در موضوع مديريت باشگاه پرسپوليس وارد شوند؟

آقايان حرف‌هاي ما را شنيدند و ما هم حرف‌هايمان را گفتيم. ما به ‌آنها گفتيم که در بين پيشکسوتان پرسپوليس رئيس فدراسيون فوتبال هست، مربي تيم ملي هست، کاپيتان تيم ملي هست و خلاصه همه جور آدمي در پيشکسوتان باشگاه داريم و خودمان مي‌توانيم اين باشگاه را اداره کنيم. در ضمن گفتيم که پول هم داريم و با اين شرايط اول پرسپوليس بايد به ما برسد، همين هدايتي که به پرسپوليس پول مي‌دهد ما به او مي‌گوييم که اين کار را انجام دهد چراکه کسي به داد پرسپوليس نمي‌رسد و حداقل ما که هستيم بايد اينطور کمک کنيم تا دل مردم شاد شود.

فصل نقل و انتقالات زمستاني هم تمام شد. ارزيابي شما از خريدهاي باشگاه پرسپوليس چيست؟

نقل و انتقالات پرسپوليس را دنبال نمي‌کردم اما مي‌دانم که در نقل و انتقالات نيم‌فصل نمي توان بازيکنان زياد مناسبي جذب کرد اما با يکي دو بازيکن خارجي شايد بتوان کارها را پيش برد هرچند که بازيکنان خارجي هندوانه سربسته هستند و مشخص نيست که خوب باشند يا بد. البته شنيده‌ام که قرار است پرسپوليسي‌ها به اردوي دبي بروند و فکر مي‌کنم اين اردوي يک هفته‌اي بتواند به آينده پرسپوليس کمک کند.

يکي از همين بازيکنان خارجي به نام ژوزه تادو قرار است پيراهن شماره ۷ شما را بپوشد با اين مسئله که مشکلي نداريد؟

نه مشکلي ندارم و او اين پيراهن را بپوشد. شماره ۷ پرسپوليس ارث پدري من نيست و چه ايرادي دارد که او بپوشد؟ مهم اين است که پرسپوليس بازي‌هايش را ببرد و مردم را خوشحال کند و شماره پيراهن خيلي مهم نيست.

جريان سفر شما به کيش براي انجام بازي خيرخواهانه و سوار هواپيما شدنتان حل شد؟!

تا ديروز که قرار نبود به کيش بروم اما روز گذشته بهروز رهبري‌فرد آمد و گفت که اين بازي خيرخواهانه است و من هم گفتم شايد بيايم اما با ترس از پرواز و سوار هواپيما شدن چه کنم؟! البته مشکلي ندارم و اگر مجبور شوم سوار هواپيما هم مي‌شوم چراکه به هر حال کار خير است و من که کاري از دستم برنمي‌آيد اما شايد حضورم باعث شود که پول بيشتري جمع شود و چون کار خير است سعي مي‌کنم به اين سفر بروم.

درباره جلسه روز گذشته‌تان همراه با امير عابديني و حسين هدايتي صحبت کنيد و اينکه اين جلسه براي چه کاري تشکيل شد؟

ما از اين جلسات و دور همي‌ها معمولا داريم و اين جلسات را براي خريد پرسپوليس تشکيل مي‌دهيم و فقط به دنبال اين هستيم که بتوانيم پرسپوليس را بخريم و آن را به ما بفروشند چراکه پرسپوليس اول به ما مي‌رسد و اين هم حرف بدي نيست. ما جلسات خوبي در اين باره برگزار کرده‌ايم و به دنبال اين هستيم تا ببينم از چه راهي مي‌توانيم به اين موضوع ورود کنيم و مطمئن باشيد که برگزاري اين جلسات ما برعليه کسي نيست چراکه با کسي مشکلي نداريم و هميشه سربلندي پرسپوليس مدنظر ماست و اميدوارم که پرسپوليس هميشه موفق باشد چون شادي دل هواداران باشگاه را مي‌خواهم.

از وضعيت مديريت باشگاه پرسپوليس خبر داريد؟

راستش من نمي‌دانم مشکل سياسي چيست اما او آمده بود خدمت کند که دچار مشکل شد و وقتي گرفتار باشي همه جور وصله‌اي به تو مي‌چسبانند.

 اين روزها صحبت از اين است که حميدرضا سياسي علاوه بر پرسپوليس به استقلال هم کمک مالي مي‌کرد. شما درباره اين اتفاق غيرمتعارف صحبتي داريد؟

واالله من خبري از اين مسائل ندارم اما اگر سياسي کمکي هم کرده باشد براي خدمت بوده است.

 جام ملت‌هاي آسيا در پيش است و تيم ملي کشورمان در آخرين بازي تدارکاتي عراق را شکست داد. اين بازي را ديديد؟

تنها موفق شدم يک ربع آخر بازي را ببينم و به نظرم بازيکن‌هاي تيم ملي بد بازي نکردند و فهميدم که کي‌روش جوان‌ها را در ترکيب تيم ملي گذاشته که به نظرم کار خوبي است و جوان‌ها بايد در کنار با تجربه‌ها قرار بگيرند تا آنها هم عملکرد خوبي در تيم ملي داشته باشند.

 از آخرين قهرماني تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا که خودتان در آن تيم بازي مي‌کرديد تا به امروز ۴ دهه گذشته است. آيا فکر مي‌کنيد تيم ملي مي‌تواند در استراليا طلسم ناکامي‌هايش را بشکند؟

توکل بر خدا. فکر مي‌کنم اگر شروع خوبي در اين مسابقات داشته باشيم قهرماني دور از دسترس نخواهد بود.

 به عنوان سوال پاياني رقيبان اصلي تيم ملي فوتبال کشورمان براي قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا را چه تيم‌هايي مي‌دانيد؟

به نظر من استراليا، ژاپن و کره جنوبي رقيبان اصلي تيم ملي براي قهرماني در آسيا هستند هرچند که شنيده‌ام کره شمالي هم تيم خوبي دارد و آنها هم خطرناک هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html